Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie podlega przepisom o gwarancji i rękojmi (np. miseczki na ziarenka). W przypadku wykrycia wady w takich produktach skontaktuj się z nami - wymienimy produkt na nowy lub dokonamy naprawy. W przypadku wad opakowań produktów żywnościowych również prosimy o jak najszybszy kontakt.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura), to znaczne ułatwienie dla nas i szybszy proces wymiany/naprawy.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 605 682 313.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Podstawą odpowiedzialności sprzedawcy będzie niezgodność towaru z umową.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Na reklamację produktów spożywczych masz 3 dni od dnia otwarcia opakowania (zdjęcia zabezpieczenia np. odkręcenie korka butelki, zdjęcia folii ochronnej, rozhermetyzowanie opakowania) w przypadku nie spożycia produktu.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@siejeziarna.pl lub telefonicznie: 605 682 313. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt powinien być kompletny i fabrycznie zapakowany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Zwróć uwagę, że zawiadomienie o niezgodności towaru można złożyć jedynie przed upływem daty minimalnej trwałości produktu lub terminu jego przydatności do spożycia.